Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Aku tak suka.....
Saturday, February 4, 2012 | 2 comments
Assalamualaikum warahmutullah hiwabarakatuh.
Hello uolls.
Kembali ke title di atas, aku tak suka orang yang :-

Depan aku baik, belakang aku macam jahanam.
Orang macam ni memang ramai, and tak payah nak tipu diri sendiri, aku pun macam ni. Tapi at least, aku kalau memang tak suka orang tu, aku takde lah nak buat-buat baik. Kalau dah betul-betul menyampah, tak payah lah nak tegur dia kan, buat sakit hati je.

Tolong tapi tak ikhlas
Ha, ini aku paling benci gila nak mati. Seriously, example. Dah tolong pape, then nak minta something macam hadiah yang gila kawkaw mahal dia. Kalau setakat gula-gula 10sen okay lagi weh. Another example, dah tolong then dah tanak kawan, terasa diri dipergunakan. Wth? Kalau dah tanak tolong, cakap je lah. Bikin problem je la lu ni.

Kau ni sombong lah.
K, yang ni memang fakkk gila la kau ni.Kalau aku dah memang sombong, lu pahal nak bising-bising kata gua sombong. Aku memang sombong, problem? Ish, ada orang tu, siap call aku kata weh, "kau pahal sombong sangat.. blablabla.." bila aku tanya, kau ni sapa, then cakap "aku ni orang" fakk -.-

Bahan aku/ Perli aku
K, this one is not including my BFF k, but yang kawan-kawan tu. Pergh, kau kalau nak bahan, agak-agak lah der. Gua ni jiwa kacau punya orang, mentang-mentang lah aku ni pendiam, kau senang lenang je nak bahan aku. Biggest clap for the losers sebab bahan aku untuk menjadikan hiburan yang macam babi.

Paling tak suka......
this year saya SPM. k -.- study time. kboii'



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics