Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



SukaHatiAkuLa.
Wednesday, January 11, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and hi readers disayangi.

Haiya, macam-macam dah jadi sekarang. Itu ini la, tak lama lagi exam. Urgh, cepat-cepat sungguh. Aku pun dah deactive account facebook yang huru hara dengan stalker yang menjadi-jadi. Lagipun aku nak fokus ah SPM, buang masa lah fikir pasal facebook yang ramai jugak lah orang yang suka menjahanamkan kebahagian orang. Ops, terlebih sudah *ramai stalk blog ni pulak*. Dah dah, tutup buku lama, buka buku baru. Bukan buka muka buku baru yaa! HA-HA-HA

Now, seriously, aku sikit-sikit melupakan kehidupan aku yang tak pernah aman ni ha. Aku pun tak tahu la apa yang aku nak dalam life ni. *ayat kennot go* So, study study. Biar aku nampak buruk, aku bukan bodoh lah jahanam. #emo tetibe


K, nak cakap apa? |Ish edit-edit lagi, bukannya lawa pun| WTH you, suka hati aku lah, dah memang aku tak cantik nak buat macam mana. Ugh, suka hati-suka hati.

Jadual yang sangat fix sampai takde masa nak spend life dengan berkasih sayang dan bertweet.

Balik sekolah --> Tidur ----> Study dengan Risha---> Buat homework---> Mengaji ----> Study lagi --->Tidur (mimpi study)


That's why aku memang patut deactive facebook. Wi'll be the next, Twitter! :D


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics