Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



School life. Urgh.
Tuesday, January 3, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and Hi readersssssss ♥

Harini aku sekolah and again aku ulang balik kata pujangga aku. Hi uolls! HARI NI SAYA SEKOLAH. k, damn bored. Lebih-lebih lagi apabila takde aqilahh :3 we miss you a lot la sweetie. *geli* Uhm.Apa aku nak kata lagi. Ha, aku duduk depan alip and aikal, 2lelaki tunggal yang beragama islam and kerap kali menghilangkan mood aku dgn syidot time duk berborak. Ahhh, takde privasi langsung. And aku dgn syida kene get ready bacause  gerenti kena bahan dgn alip and aikal esok and lusa and blablabla. One more thing, aku kesian gila kah cun *ex-partner* aku yang omel tu, ditinggal kan sebegitu rupa. Ha, tu la, last year kau byk kurang ajar dgn aku. blurr :P


Bermula nyaa sekolah, aku mula lah busy dengan study and study and fokus and fokus. Tahun ni aku SPM, doakan kejayaan aku ya.Tak bagi semangat pun takpe yang penting tu, just pray all the best for me. Thankyou, muah :*


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics