Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



No more entry 2011.
Monday, January 2, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum readers omel lote xD
Sentap mak baca entry korang. ah, korang boleh lew update blog sambil duk gegoyang bontot.
K, now aku stuck at the moment. blurpp -.-

Memories 2011, k akan ku kenang sampai bebilaaa.




Ni time pi putrajaya. hari belia. damn cool. semua time ni baik-baik je. *konon jahat*. Time ni semua okay, takde gaduh-gaduh. semua happy je, lepak sesama. sungguh beliaaaaaaa. hahaha. k, aku malas nak cerita pasal dorang ni, kang aku sawan babi sebab sedih dorang sekarang ada yang perangai macam lahanat -.-




K, ni sumpah aku takkan lupa sampai bebila. Well, time ni semua nampak comel-comel. Semua ni gegirl kelas 4jati. So sad, my baby boo akma, intan, sue, ain tak dapat follow because... i don't know. hewhew. Time ni memang syok habis. Having a wonderful day with them! ohsemmmm. btw, happy birthdayy aqilah #tetibe




Hi, my name is black. HAHA. Bola jaring and bola baling. K, aku akan rindukan senior ni semuaaa. entah apa pasal lah, tahun 2011 ni aku boleh terlalu active sampai nak join bola jaring dgn bola baling ni ha. Tapi yang pelik bin ajaib, aku tak join satu tu for sukan tahunan. HA-HA-HA. Btw, insya'allah next year aku nak join semua yang adaaa. last year jadi budak sekolah kan. pastu jadi senoir pulak tu. hihihi. syokk gilaa ! :)




Hihi, ni make up contest. Damn cool. Duit aku fly la join ni tapi yang penting pengalaman. Semua time ni habis muka kena conteng nak jadi cantik lah konon. Haha, tapi okay apa, jadi cantik, sapa yang tamawwww. hihi. Hope next year jangan ada lagi event macam ni. Fly lagi lah ceritanya duit akuuu. HA-HA-HA.




Kem kepimpinan Wirajayaaaaaa! arghh, memang aku takkan lupakan kem ni. Tapi yang sedihnyaa, banyak yang aku lost contact and ada yang ada dalam friendlist facebook aku tapi tak bertegur. Wth? but yang penting time kat sini memang best gila la wey. daripada hati kering aku ni ha, sampai aku boleh pulak tangkap leleh time nak balik tu. *blushing*



K, ni time pi lawak minggu ini. jumpa dorang yang sporting habis. baru kenal pulak tu. Pergh, memang lawak la time ni. Bukan time ni je aku jumpa dorang , ada jugak terserempak dekat mid valley. memang sporting dorang ni. Senang citer tak lupa member. Btw, nice to know you all la wei :D




Dodgeball, yeahhh! sumpah rindu gila nak main dodgeball. Hope dapat main dodgeball lagi. Apak kau nak main dodgeball. Spm kau tu nak campak mana. Pergh, hope mak aku bagi je aku join dodgeball. Janji pelajaran tak melingkup. Yeahhh.

Btw, banyak lagi yang aku nak share pasal memori daun pisang 2011 ni ha. Tapi jakgi korang cakap aku ni semua nak cerita. Eh, blog aku, aku punya pasal la. Hihi, kboi. 

Hi 2012, buat baik dengan saya please. Tahun 2011 tahun paling sakit buat saya. I hope im strong enough to face all the problem that make me hurt too much. Btw, wanna say sorry to you all yang aku banyak buat silap ke hapa. Cek memang suka cari pasal hang apa tau. HA-HA-HA



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics