Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Kem Wirajaya - SAHABAT never die ♥
Saturday, December 17, 2011 | 1 comments
Assalamualaikum, apa khabar Sahabat, Kawan, Musuh?

Kay, harini aku nak update pasal kem yang aku gi masa haritu *lupa date* Cool gila kem tu. Aku diantara student saujana yang terpilih tuk gi kem tu. \konon terpilih xD / Kem tu memang best dalam bracket (SAHABAT aka DARURAT) Belajar la to survive without jamban yang cool. Jamban taleh kunci pintu *pity us*. Then, belajar tahan la bau ketiak yg dah mashammm, Ahhhh, Tak Cool langsung. *manusia zaman sekarang boleh mati tanpa cool, HA-HA-HA*

Sembahyang darurat. Tak Sah ke Sah? Nak belajar takkan la tak sah kan. 

Cool? tak cool la, bukan pic aku. *Sound sad, HA-HA o.O

Time to back to sweet home. *Angkat kening ~

Kekanan Lurus, Ke kiri Cium~ Muahhh. *rindu semuaaa 

Memasing duk tension bila bab mengisi borang ni. Aku pulak kemain control tulisan tu , Biar Chomel. HIhihihi.

Akhirnyaa, ada jugak picture aku. Ye la, kita kan tak tomey. But, i really miss this moment with my baby sporting's group ♥ \ POCOYOOOOOOOOOOO/

Up and aaaahhhhhhhhhhh~ HA-HA-HA- 
time makan sumpah paling kelakar nak mati.

Jejaka idaman? Taip ON CINTA ke 01234. Hahaha

Ni kelakar gilaa siot. Tak payah nak control ayu dpn mamat cendol ni semua,  Kasi angkattttt~

Exercise and Poco poco 

Garang tak?  Hewhew ~

Group yang aku paling sayang, Muahhh~

Problem with us? o.O

Masak guna buloh, memang susah . Tapi bila dah buat reramai acamni, Dah rasa macam masak kat dapur rumah je. Rilek sudah *BAJET*

Credit to : KAMARUL ARIFFIN , Thankyou Yo!


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics