Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Saya ditag oleh blogger Chowmel ♥
Friday, November 11, 2011 | 2 comments
Assalamualaikum.
Yaa i know harini aku macam rajin je updatee blog. Bukan selalu :'>

 Can you see that? Dah byk dah org tag tapi aku tak pernah buat because malas then biasanyaa aku ignore jee *Kejam kan? soryy.

  1. Kena buat 11 perkara ttg diri kita
  2. Kamu HARUS jawab soalan yg ditanya
  3. Buat soalan yg kita nak tnya dekat orang \Malas lah buat, hewhew/
  4. Kamu kena tag 11 FOLLOWERS yg kita nak ( make sure minta diberi tahu )\Aku MALAS/

11 things about me 
1. Hi, saya aishah, full name Siti Nuraishah Bt Hamdan, 16teen , SPM candidates 2012, Smk Seri Saujana, KL , Taken.
2.Muka aku dalam gambar sangat lain dgn luaran, Even gambar aku tak edit pun ada je yang cakap muka aku lain. So, jgn duk puji aku kata comel ke hapa, cek memang tak cantik or even comel.
3.Aku sebenarnya friendly tapi for sure aku tak friendly dekat fbook, blogger or alam mayaa -.-
4. Aku hipokrit dengan orang yang tak rapat dgn aku. ex, aku buat-buat aku ni cheerful je dgn dia padahal aku dah menyampah tu.
5. Aku suka makan, minum, shopping, stalk org, like di fb, and macam-macam.
6. Aku suka buat benda yang aku suka and aku tak suka orang yang suruh aku buat benda yang aku tak suka. Get it? -.-
7. Aku tak suka semua budak yang suka lepak dpn Pavi macam takde life tu and for sure aku sokong page anti-pavilion kids. Walaupun aku tau benda tu salah because aib kan orang , page tu sebagai pengajaran untuk semua.
8. Muka aku banyak jerawat and ia tak dapat dibendung dengan bedak or krim. I Hate it!
9.Aku seorang yang nekad and sukakan orang yang berpelajaran because bagi aku dia dah cukup success dalam life dia.
10. i love My class 4 JATI, 3Meranti, 2Bestari. 1 Cekal aku benci -.-
11. I love you because kau dah baca sampai sini, sebagai tanda sayang muahh \limited edition/

1.Siapa yg paling penting dalam hidup awak ?
Ibu, family, friend, boyfie. Yaa, iloveyou

2.Kalau bf/gf mintak break , terima atau tidak ?
Yes, kalau dah tak suka nak buat acano kan? Gua hati batu, kesah apa gua. HAHA.

3.Selalu keluar dgn BF/GF atau kawan rapat ?
Dengan BF jarang la kot. haha. Kawan rapat pun jarang, selalu keluar dgn kawan yang ajak keluar je. Kira macam suddenly gitu. haha

4.Awak ni periang tak ?
Periang kalau ada mood, if takde mood, kau tengok ar muka aku macam lembu sapi. HAHA

5.Bila rindu seseorang yg anda syg , apa yg akan anda lakukan ?
Err, secara tetiba send text kat dia. benda sangat jarang terjadi k. HAHA.

6.Music atau Movie ?
MOVIEEEEEEEEEEEEE

7.Cerita seram atau lawak ?
SERAM, wuuuuuu. JIWA KACAU doh aku. haha

8.Selalu if ada byk duit apa yg anda lakukan ?
Spend money for movie then baru shooping. 

9.Facebook atau Blogger ?
Both kotttt -.-

10.Suka kucing tak ?
Suka tapi takut, moewww~

11.Selena Gomez atau Miley Cyrus ?
Selena gomez 



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics