Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Hangout with 'Jengjengjeng' Hahaha.
Wednesday, November 2, 2011 | 1 comments
Assalamualaikum and hello readers yang pweettyy and omeyy omeyy belaka.

Post kali ni patutnya dah lama dah tapi gambar lambat dapat, susah ah acani. Setiap kali keluar kena tunggu gambar. Stop merungut wahai anak malaysia. Back to our storyy morry. Haritu , aku keluar with 'Jengjengjeng'. Siapakah? Adakahhhh ^&$%2? Hahaha. Pergi masa hari rabu and khamis.picture ni hari rabu, yang hari khamis, kamera buat hal la. Kalau kamera okay pun bukannya saya nak bergambar. Saya keluar pakai tudung bawal biasa je. Simple je saya awak, kita segan la nak bergaya ala model bagai :"> Eh, asal aku tetiba saya awak ni, bajet sweet je :'> hihihi. 



#Anak cina yang omey, anak melayu pun comel apa. macam aku? hihihihihi O.o

 #bajet retisss :">



#Bajet muka bersih takde jerawat, depan-depan. Hah, Sila kira berapa ketul jerawat saya :'>


BUDAK COMEL 




Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics