Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Wedding kak leha ♥
Sunday, October 16, 2011 | 0 comments
Assalamualaikum and hello readers yang cuteeee

Entry kali ni patutnya aku dah lama dah aku update, tapi aku kan takde camera then kene la tunggu gambar ==' Aku watlek je la, setiap hari mintak sedekah nak gambar. haha. Haritu wedding kak leha memang best ar, aku kasi 4 bintang. Ewahh, Daripada hari jumaat sampai ahad, ada yang kata daripada hari khamis sampai ahad. Entah lah, yang penting gua enjoy sakan la . Ada mercun klcc, joget lambak, and macam-macam lagi la. Kalau aku khawin nanti agak-agaknya lagi gempak tak? Gatai >,<























Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics