Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Thank you.
Monday, October 3, 2011 | 0 comments
Assalamualaikum.


Semalam aku balik kampung untuk melawat atuk onyang aku yang terlantar di hospital kerana sakit tua. Sebahagian badan dia dah lumpuh, sedih sangat. Masa aku datang tu, macam-2 ni nak even dia dah tenat macam tu, dia kuat kan diri dia untuk bercakap. Dia minta pisang goreng, then kterunk pun bagi la. Then minta air teh panas. Mana nak cari teh panas kat hospital? Hurm, Aku dah rasa semacam dengan dia. 

Then , masa jumpa adik dia, dia menangis. Aku pun rasa sebak wey, Tapi aku watlek je :} .Semua yang ada kat situ ada yang dah menangis. Masa aku salam dia time nak balik, dia pandang je aku. Selalunya kalau aku balik kampung, aku mesti tanya " atuk onyang sihat? " Bila nak balik aku mesti cakap " Jaga diri tau". Hurm, aku harap atuk onyang aku kuat tuk hadapi semua dugaan ni.

\Doakan agar kesihatan dia cepat pulih okay, Thanks /

Btw, Goodluck to all PMR candidates.


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics