Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Life aku jangan kau sentuh.
Sunday, October 16, 2011 | 1 comments


Kau bagi kasih sayang lepas tu kau tinggal kan.
Kau kata aku tak reti nak jaga hati kau.
Kau kata aku terima kau sebab kesian.
Kau kata jangan ganggu hidup kau.

#Jiwa kacau, lepas ni aku tanak sayangkan manusia macam ni.

Back to reality, yes. alhamdulillah allah sedang menguji aku and allah sedang tunjuk rasa sayangnya pada aku. macam-macam masalah berlaku sekarang. And aku pun semakin dilupakan oleh kawan-kawan and alien-alien yang serupa babi hutan. Thanks for everything lanciau. Next, aku memang tak reti nak jaga hati orang and aku tak mudah percaya kan orang, so sebelum nak berkenalan dengan aku or kawan dengan aku, better kau ambil tahu latar belakang aku dulu. Nanti kalau aku dah tak boleh nak kawal angin kentut masam aku ni, memang kene maki lah citernyer.



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics