Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Hangout with someone that i love ♥
Friday, October 14, 2011 | 0 comments
Assalamualaikum and H-E-L-L-O babyy.

Entry kali ni dah lama sangat, sory sebab aku dah lama tak update blog pasal hangout segala bagai, baru aku perasan yang entry aku sekarang dah banyak yang macam meluah kan perasaan and nampak macam life aku down gila en. Now, im back, tanak sedih-sedih.

Haritu aku keluar pergi mid valley dengan baby , apis hamid  and faez. Celonok cangat wakk. Then, Jalan-jalan je, sebenarnya aku gi kat exhibition centre tu sebab ada pasal photography and sale jualan camera. faiz yang ajak pergi situ so aku pergi je la , lagipun aku ontheway beli camera jgk. yang baby dgn apis hamid tu ape lagi, dating la. aiyok! banyak jeles la saya >,< 










Seriously, masa ni aku mengada-ngada segala bagai, sory. kbye 




Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics