Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Birthday ezza 16teen years old. *BORED =='
Friday, October 28, 2011 | 1 comments
Hi and assalamualaikum.

Post kali ni patutnya aku dah publish before picnic tu, tapi aku MaLaShh nak update pasal benda ni so agak lambat sikit lah lah post ni keluar. Hurm, haritu aku pergi celebrate birthday ezza dekat KFC , PAVILION. Gaya macam batak je kan je nak tulis pavi besar2. haha. Time birthday tu bole la, igtkan jmpa kwn-2 yg slame ni kenal kat facebook dierunk tu sporting tapi , hayyak! Sombong gila babi doh. Hot kan, boleh crita la, kat Pavi lagi, memang tanak ler tegur kita yang tak comel banyak jerawat ni kan. hewhehwhew. After birthday , ingatkan boleh lah snap-ing sesama. Dah memasing muka cantik , tanak ler tangkap gmbr dgn kite tak comel ni. \Report syidot/ . Kalau ikutkan kata hati sebenarnya tanak datang tapi dah ezza tu kawan aku kan, then kira wakil saujana lah jugak aku rasa time tu.

Birthday girl pun sombong sikit , main tinggalkan je kita dgn faiz and nami kat situ. kata pergi sekejap. last-2 tak balik-2. \Swear tanak keluar pavi lagi/. Then, jumpa baby dgn ajik tgh ber-dating, huhuhu. Nasib baik lah jmpa dearunk kan. Btw, happy birthday ezza!





kbai =='

Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics