Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Suara Hati ♥
Tuesday, September 13, 2011 | 0 comments


First of all , aku nak minta maaf , aku tak pernah terperasan pun yang cara aku ni macam bagi harapan kat kau . Aku minta maaf sesangat , tipu lah kalau aku kata aku tak sayang kau . Aku sayang kau lebih dari yang lain . setiap kali aku susah , kau datang tolong . aku mengaku bila aku kata semua tu kau mesti akan berubah . Tapi sampai bila aku nak tipu kau dengan bagi harapan palsu. aku mesti bagitau yang benar . aku tau kau mesti kecewa dengan aku , tapi kau mesti lagi kecewa kalau aku terima kau , tapi semuaa nya sekadar harapan palsu . Aku tau , kau mesti sakit hati dengan aku , rasa macam dipergunakan  . Aku tak pernah terfikir pun nak guna-2 kan kau ke ape . its okay kalau kau nak benci aku . Lastly , sumpah aku tak pernah terfikir pun nak buat kau sakit hati , selame ni aku cuba jaga perasaan kau. tapi takdir hidup kan . kbai , assalamualaikum

 bitter Heart
Shalova 

Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics