Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Stop Bloging ?
Saturday, September 17, 2011 | 0 comments


Disebalik senyuman yang manis gitu >.< aku demam dah 2 hari dan aku terus berdoa biar berat badan susut . Hahhaha

Heyyo and assalamualaikum 

Mesti ramai yang terkejut kan aku nak stop berbloging ? kalau takde pun orang yang terkejut thats mean aku "Bajet " \ tetibe / :} Aku rasa aku nak private lah blog aku , just nak jadi kan dairi . bila aku update blog je , ada yang cakap itu ini je nak guna blog , kenapa tak face to face je . all because of :
  • grrr , aku just luah kan perasaan kat blog . kat siapa lagi aku nak bercerita , kawan-2 semua tak bleyh percayaa ==' 
  • aku just taip apa yang aku rasa time tu , konon macam nak lepas kan perasaan .
  • Aku rasa kalau aku settle kan masalah melalui face to face , aku rasa aku agak hypocrite . except , kalau aku face to face time tu aku tgh marah , itu memang aku . hahahhaha xD
  • Aku tanak lah kalau face to face nanti, aku mengamuk tak tentu pasal \kenangan silam pernah terjadi /
So, bila aku update pape je kat blog, tak payah lah nak complain pape , dah itu memang cara aku " just the way you are" \tetibe/ kalau tak suka jgk , buat lah appoiment jumpe kita tapi kalau dah benci kat kita nak jmpe kita jgk ke ? \for someone/ . Then , kalau rasa tak faham ape yang kita taip ni , that mean 100% kau takkan pernah faham aku , so ignore je aku ni :\


Oh, okay fine.


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics