Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



#raya pertama
Monday, September 5, 2011 | 0 comments
Raya pertama

Hari raya pertama memang best ar en sebab pagi-pagi lagi aku dah kene bebel dengan mak aku sebab semua orang dah siap lawa-lawa skali mak aku nampak aku tengah terbongkang tidur lagi . Haha . Then , siap and tolong itu ini . hello , aku paling rajin skali okay *padahal belum tentu ikhlas tu* . Bila dah siap en , ramai pulak tegur baju aku tak same dengan family aku yang lain . suke hati aku laaaa ==' Then , pergi istana seri menanti , raja situ buat open house , ape lagi , melantak laa . hahaha . Petang tu , gerak balik KL , raya dgn family sebelah ayah pulak . kesian nenek aku sakit , sobsob :( tapi kuat lagi tu , ikut gi jalan-jalan. haha .

 Ini adik beradik aku :) muka semua tak sama kan ? =='

 sedikit kekecohan , maklum lerr Artis kan >.<

 fav 

 tinggi kan aku #sumpah aku tak suka pakai tumit tetinggi ni =='

 mak Ju and family :)

 nenek and atuk ♥ 
#sweetnyewww

 

 Suke gile gambar ni , comeyww jeww  

 Wan Tih and Pak tih 

 Wan 

 Atuk and adik moks 

 gang purplee 
 Maaf bermaafan , alololo , sweetnyeww 

 ni lagi sweet , #tanak kalah tu . haha

 keep smiling :)

 1 malam aku belajar main lagu raya , yes . akhirnyaaaa 

 ini lah SIFU , aku setakat TONGGA jeww , haha

 ibu dgn kwn lame die :)

 Perempuan ni pelahap >.< haha

me and auntie 

 Jajot and me :)
#jangan tanya kenapa nama dia jajot , haha .

 gemuk kan ? tembam kan pipi aku ? YES , aku gemuk =='

SELAMAT HARI RAYEWW~
p/s : Soryy , picture tak teratur xD



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics