Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Hi , aku aishah ♥
Wednesday, September 7, 2011 | 0 comments

Hi , aku aishah ♥
Hi nama penuh aku Siti Nuraishah , Smk Seri Saujana , 16teen BORED , KL

Hi , aku aishah ♥
Aku perempuan yang tak sporting and tak suka orang bajet and blablablaaaa =='

Hi , aku aishah ♥
Aku tak suka orang yang suka kongkong aku , tak faham aku and mengajar aku untuk menjadi bukan diri aku
\ go to hell bitch/

Hi , aku aishah ♥
aku ramai kawan \ Bajet sial / tapi bukan Sahabat :)

Hi , aku aishah ♥
Life must go on , Moto hidup \ cehh ,kononnyaa/

Hi , aku aishah ♥
Yes , aku memang hipokrit tapi bukan pada kawan-2 cumaa pada org yg aku tak suka sahaja .

Hi , aku aishah ♥
Problem never end ? yes , that's my life work

Hi , aku aishah ♥
Boyfriend mean kawan lelaki and i have a lot of boyfriends >.<

Hi , aku aishah ♥
Aku tak suka texting aku just suka calling-2 je , haha . bagi aku texting hanya buang masa .

Hi , aku aishah ♥
No handphone ? don't care about that xP

Hi , aku aishah ♥
Love is not the ending of the story but the hating is the ending of the story. agree ?

Hi , aku aishah ♥
Be your self :)

Lot of LOVE    
s h a l o v a ♥        

Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics