Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Sentap makk , haha :">
Tuesday, August 9, 2011 | 0 comments
assalamualaikum and hello manusia, 
aku perempuan yang bajet konon aku sorang je ada wishlist =='


Ini wish aku tahun ni , fuyoh , konon-konon nya termakbul , padahal , yang sebenarnyaaa 
|
|
|


10A's SPM 2012
ini masih dalam usaha aku , tapi tahun ni kurang berusaha lah sebab malas menguasai diri , hehe , peace >.<

Happy always
NO NO NO NOOOOOO ! Setiap kali nak rasa happy je , beberapa minit lepas tu , ada masalah lagi . sentap tau , haha . contoh nya , baru lepas siapkan homework bm ( dah happy gilaa ) lepas tu tau-2 je ada lagi homework add maths . \ kau bayangkan homework add maths tu nak buat berapa lame ? ugrhh /

Best ever birthday party 
best ever ? damn , loser gilaaa weh , this year , no cake , no friends make me laugh , tak de ape , hurm , just satu je kawan yang memang aku sayang + cinta . huhuhuhhu xD iaitu farahani , dia bagi hadiah . thanks sgt , walaupun lambat ==' sebelum ni , every year mesti ada cake , terasa lain sangat ==' 

Laptop 
Laptop dah lame dah ade sebenarnyaa , tapy ayah tak bg pakai , aku tak tau lah knp ( pahadal tak pernah mintak ) , mybe kalau ada laptop , aku lagi laa tak reti nak belajar semuaaa ==' so , laptop nih aku tak kesah sgt , memang tak heran lerr kalau takde laptop .

Lesen motor
Lesen motor ? brummm brumm , aku memang nak amek lesen motor , aku dh jmpe kak marl dgn kak leha dah tnya kat mana nak amek lesen motor . parent aku pun okayy tapi ! ayah tak kasi bawak motor . eishh , ape kehe nyerr nihh , geram pun ada en , die cakap bahaya , kalau amek lesen takpe kalau bawak motor tak boleh . kalau mcm tu baik tak payah amek lesen , kang tak pasal-2 lesen tuh jadi pekasam je kat rumah aku ==' hayyaa

Nikon vs canon
yang ni , aku dah tanya ibu aku , kalau bapak aku memang jgn harap lah die nak kasi kan . ibu cakap kau cari duit sendiri ==' aku nak kerja lepas habis exam last year ni . aku beli bukan nak bajet-2 ke hape , aku nak jadi photographer and ni bukan cita-cita aku sebenarnyaa , hobi je ! haha . ini dah jadi wishlist terakhir aku utk tahun ni , hurm .

Motorcycle
Lupekan lupekann =='

Hangout
yang ni bukan wishlist la wei , nih dah kira hobi , bangang btul lah sape yang letak kat wishlist ni ( padahal aku ) chett , ahahha .


so , sekarang ni . wishlist terakhir aku hanyalah kamera je and lagi satu gitar . gitar bilabila masa je boleh dapat kan , aku nak beli gitar capuk je . tanak lah beribu-2 tu , nak test-2 je . nanti aku nak suruh syazwan fareez ajar kan aku main gitar . haha :">


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics