Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Raya tahun ni paling tak best :O
Saturday, August 13, 2011 | 0 comments
assalamualaikum and salam sejahteraa  ♥


Aku agak la kan , raya tahun ni mesti tak best sebab masa bulan puasa ni pun aku dah terasaa kehangitannyaa :O


Hari tu , aku masuk wad sebab gastrik teruk , kesian kan ? Tapi best masuk hospital sebab ramai orang sayang ♥ . ecehh , haha . tapi seriously best , rasa macam takde masalah je , makan minum pun terjaga . kalau duk hospital hari-hari pun takpe sebab ada orang jage .

Bila aku balik , macam-macam masalah datang , Allah sedang menguji aku . terasa diri dekat dengan allah . siapa tahu disebalik semua ujian ini , terselit sebuah keinsafan yang tiada siapa menyedarinya 



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics