Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Merdeka Rayaa , HORAYYY ?
Friday, August 26, 2011 | 2 comments
Assalamualaikum and heyyo people :D

SELAMAT HARI RAYA , SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN AND SELAMAT MENYAMBUT HARI ESOK YANG LEBIH INDAH DARIPADA HARI INI :")

Hampir sebulan berpuasaa , memang seronok berpuasaa , dapat kawal diri drpd melakukan dosa , kalau hari hari biasa nafsu yg kawal diri kita ke or kita kawal nafsu ? tepuk dada , tanya hati xP sedar tak sedar , nampak aje baik kan , padahal belum tentu tak buat dosa macam aku ni :P #baik je kan ? :D So , aku nak mintak maaf and people make mistake kan kan ? 0 - 0 lah , ape lagi . takkan lah aku 1 :P

 kalau tanak maaf kan , itu masalah awak , bukan masalah saye k . kbai haters =='
Siapa lah kita sekarang ni kalau negara kita tak merdeka kan ? Dah lame jgk kita merdekaa , dah berape tahun anak-anak ? #search google k , :P haha . papehal pun wa bangga jadi anak malaysia , walaupun bola kalah hari tu kan ? ==' Frust bhai.


harap hari esok anda lebih indah daripada hari ini . well , life must go on , ada masalah kasi settle cepat , nnti sambut raya tak SYOK! lah wei . macam aku , masalah setiap hari mendatang tapi aku buat ilekk je , sebab aku ni kan penyabar and penyayang , #MOTIF ? ==' hihihi .

Nota kaki aku : BerHATI-HATI di jalan raya , pandu cermat jiwa selamat .



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics