Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Hi , hipokritnye kau ni , blablbalblabla
Monday, July 4, 2011 | 0 comments
assalamualaikum warhmatullah hiwabarakatuh :)

hello world , hello peps :)

 comel tak ? mesti lah . "in relationship " tau :P

aku kenal kau dah lama , aku rasa aku kenal kau kat tepi longkang , masa kau tgh berak . haha # tak lawakk

 -,- sepanjang aku gaduh member-2 aku , aku pun tak tahu ape function aku cerita semuanya kat kau sbb selama ni aku hanya pandang kau sekadar kawan untuk bermanja-2 seperti kawan yang lain . # geli takk ? ihihihihi :'>

thanks for being a good listener dear boyfriend <3

kalau one day kau mungkin tinggalkan aku , mcm mana member-2 aku buat , biar aku cakap awal-2 , aku bukan hipokrit sebab aku takkan kutuk member yang pernah menjadi kawan rapat aku sama seperti kawan yang dah tinggalkan aku kini , sumpah . aku dalam keadaan berserah kalah #cewahhh



IkHLaZ DaRi hAtI YaNg MaNjEwwwwwW <3
ecah lovalova :)


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics