Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Durian sodappp :>
Tuesday, July 19, 2011 | 0 comments
assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh :)
hello sweet stalker xD

mase hari sabtu dgn ahad haritu best giler babiesss dohh , balik kampung arshad kat melaka . fuyohhh fuyohhh , best siot . makan durian tak henti-henti doh aku , haha . asalkan bapak arshad bukak durian mesti dea panggil aku , so , kterunk pun mkn dua org je , \sweet giler doh kterunk , mama pun jeles xD /  yang lain semua dah muak , aku ni raja durian \batak lah katekan / haha .









p/s : aku akan datang sana balik , one dayy , sbb anak lelaki pakcik arshad ni minat aku , dia tak kasi aku balik , hahah , >.<


Love chu <3 hihihi



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics