Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Kau kata kau sayang
Thursday, June 2, 2011 | 0 comments
\ dari seseorang yang pernah digelar kawan baik /

 Hi ,
 Kau kata kau sayang , tapi kau menipu .
 Kau biar kan semua ini , kau tak pernah terfikir untuk baikkan keadaan ,
 Kau biarkan aku sorang-sorang , jaga perasaan aku sendiri ,
 Kau siapa di mata aku sekarang ?

  Kawan ?
 Kalau kau kawan , kenapa kau biarkan aku jaga perasaan aku sendiri ,
 Kau kutuk aku lagi adalah ,
 Kau boleh dengar luahan hati daripada dia , tapi kenapa bukan aku ?

 Sebab aku keras kepala ?
 Kalau kau boleh lembut kan hati dia , tapi kenapa bukan aku ?
 kau jangan mempersoal kan benda ni semua ,
 Aku tak suka ,

 Sekarang ni , kau dah tak payah fikir lagi pasal aku ,
 kbai , assalamualaikum


THE SECRET OF FRIENDSHIP
IS BEING A GOOD LISTENER

lots of love , 
aishah lovalova :)


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics