Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Justin bieber handsome ?
Wednesday, June 1, 2011 | 0 comments
assalamualaikum dan salam sejahtera ,


 

Hi , 
semakin hari , banyak perkara melanda diri aku .
mungkin semua salah aku .
 
Hi , 
aku hilang manusia bernama kawan , 
mungkin semua salah aku .

Hi , 
aku ada boyfriend , 
sekarang dia dah pergi tinggalkan aku .

Hi , 
semalam aku kene lempang dgn mak aku , 
yes , terbaikk -,-
 
Hi , 
aku tak dapat pergi kem , 
aku sendiri yang tanak , tapi bila fikir balik , aku sepatutnya pergi kem tu , 
dapat tenangkan otak , tapi aku degil , pergi mid valley 2 hari , 
balik-balik je , sakit otak balik , macam harammm -,-
Duit aku terbakar . 
 
Hi , 
aku tak tahu nak buat apa cuti ni , 
duit dah habis -,-
nak lepak , gerenti aku takde mood punyaa -,-


entah apa ayat lahanat lah aku kasi korang bacaa , 
kalau tak suka baca , lu pergi mati , 
kbaii :)

 

Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics