Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Hi ultraman bergayaaaa :]
Tuesday, June 7, 2011 | 0 comments
assalamualaikum dan salam sejahtera :)

alhamdulillah , aku bangkit menempuhi liku-liku hidup sebagai hamba allah dan aku meredhai setiap ujian allah :)

 Hihihi , rindu masa ni . masa pergi rombongan ke melaka . happy je , tapi takpe . sekarang aku pun happy , sebab still ada orang yang boleh buat aku rasa semangat untuk meneruskan perjalanan hidup . 

Giller crew , korang banyak mengajar aku tentang erti kehidupan dan erti sebuah cinta \ ah , aku tak jiwang :P / tapi sekarang aku okay , korang takde pun aku masih boleh berdiri teguh \ ayat tak bleyh blah kan / haha

Dodgeball , 3 prinsip kejujuran , integriti dan semangat kesukanan . kejujuran tu lah yang menyebabkan aku sentiasa jujur \ kononnyaa , hihi :P /

walaupun korang kecoh , itu ini \ rilex , jgn mara , hihi / . korang sebenar nyaa yang banyak mengajar aku erti sebuah persahabatan . walaupun aku dengan korang tak serapat giller crew , korang still okay and sentiasa buat aku happy . \cewahh , bangge ah tu :P /


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics