Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Hi kawan :)
Monday, June 6, 2011 | 0 comments
assalamualaikum dan salam sejahtera :)

err , err , err \ macam bodoh kan -,- / . aku takde topik sebenarnya . 

#aku letak gambar ni , sebab masa menari time ni la yang aku paling suka :')

Hi , aku tak pernah tipu . aku selalu rindu korang :)
Hi , aku tak pernah tipu . aku selalu teringatkan kenangan kita :)

Hi , aku dah buat keputusan , berhenti daripada menari . memang dulu aku selalu ia kan itu ini , segala bagai . last-2 aku jugak yang tarik diri . dengan keadaan kita yang macam ni , memang susah lah kalau kita nak menari enjoy macam dulu . tapi takpe , aku tengok korang pun eyjoy je kan . aku ada atau tak semua nya sama je . 

lagipun memang dari dulu aku nak tarik diri . aku nak fokus belajar \ doa-doakan aku belajar :P / . masa untuk belajar yang diperuntukan untuk spm 2 tahun je , kalau pmr 3 tahun . aku nak dapat kan 9A's bukan mcm pmr tu , tengah-tengah \4A 4B -,-/

aku nak tenangkan diri , aku penat hidup macam ni . kbaii :)
assalamualaikum

awayyyy~
Lot of love aishah LOVALOVA

Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics