Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Hi , aku perempuan berhati lembik dan hampir cair
Wednesday, June 15, 2011 | 0 comments

# ah , muka mintak singgit dua posen . haha :D

Hi , 
kalau aku diam tandanya aku sabar , 
kalau aku bercakap tandanya aku jahat ,
kalau aku pendam tandanya aku berdendam ,
kalau aku nangis tandanya aku sayang :)


aku mungkin manusia bertopengkan syaitan , sedangkan aku dicipta menjadi manusia , 
aku dicipta mempunyai otak , tapi aku mungkin kekurangan ilmu untuk kegunaan otak ,
aku melakukan kesilapan dan aku belajar dari kesilapan , 

Blog ni , blog aku ,
kalau kau terasa dengan apa yang aku kata kan , tandanya kau melakukan kesilapan , 
kenapa aku kata kau melakukan kesilapan ?
sebab kau tak pernah beri aku peluang untuk belajar dari kesilapan

Kau manusia dan aku manusia , 
kalau kau menyampah dengan aku , kau kena sedar kau menyampah dengan makhluk sesama kau , 
pencipta kau itu allah SWT , 
begitu juga aku , 
kau jaga batas kau , sebelum allah tunjukkan kekuasaannya 



Thanks korang , aku tak tahu nak cakap macam mana dengan korang .
aku rasa segan pun ada :) haha

Lots of LOVE :)

Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics