Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



2 minggu cuti aku makan-makan-makan-makann
Monday, June 13, 2011 | 0 comments
Hi , saya aishah :)
assalamualaikum dan salam sejahteraa :)


cuti 2 minggu ni memang best dan stress tahap membabi buta , hah . amek kau .
seronok pendam perasaan dan puaskan hati sepanjang cuti ni :)

1. Mid valley with syam and amy \ wayang cerita pirates of the caribbean 4 (3D ) /






p/s : gmbr tak bape lawaa , gune phone je , camera aku rosakk . sakaii

2 . mid valley with wani , haziq and budak flat \ asyik mid valley je , mane aku tak muak -,- /
     ( wayang cerita voices from the grave #boringgg )






p/s : semua picture aku buat peace jee -,- hayyoo

3. pulau pangkor with rombongan flat \ bestttt , tanak balikkk /










versi sakaii -,- haha 


p/s : masa pergi ni takde cameraaa -,- nak nangis , gmbr ni pun dpt dari wani . cameraa adib rosak , sorry adib :\ hahah , tak pe , yg penting kenangan tuu . aku ingat :)



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics