Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Thanks For Everything
Friday, May 6, 2011 | 6 comments
Salam sejahtera dan assalamualaikum <3

Selamat Hari Ibu !

For me , setiap hari adalah hari ibu . setiap masa aku rindu ibu aku , setiap masa aku sayang ibu aku , setiap masa aku cinta kan ibu aku . 

# ah , jiwang lah aku ni :P


semalam , aku keluar dengan ibu aku , bukan ibu kau :P best gilaa laa , sebab ibu aku yang belanja itu ini , HOoOOHoO ,  Myra pun pergi jgkk , aku ajk myra sbb takde lah aku rasa soram bonar dalam wayang tu kan :P HAHA , kterunk tengok cerita seru . memang terbaekk lah citer die . Hantu depan mataa , grrr -,- Then , shopping kejap , aku minta beli pensil box baru , wahh . dia main hulur je duit :] Ahh , sukasukaa <3

walaupun , aku anak sulung , aku dah macam bukan anak sulung , sbb :-

*semua kerja adik-adik aku yang buat :) aku degil sangat #berikan tepukan 
*aku tak reti masakk #bajet reti masak jee 
* aku paling sensitive #bangga tu

Ahh , malas ah cerita panjang , nanti aku jadi anak dara tua pulakk :P #tetiba

kbaii , 
muahh muahh <3


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics