Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



mati kau aku kerjakan :P
Friday, May 13, 2011 | 3 comments
salam sejahteraa dn assalamualaikum :D

#lihat lah gambar ini dengan penuh syahdu :P

The fact's about my life is :-
  • Ini lah hidup aku , aku bukan anak orang kaya nak lepak Paviliion everyday. Lepas tu , dok cuci mata usha mamat pakai jaket hitam \Konon handsome/ , Podahh ! everyday , aku lepak tepi sungai klang . Aku ushaa , dan teruss ushaa . Bila air sungai klang nak jernihh #Bodohkan ? -,-
  • Aku memang sombong , bila orang pandang , aku buat-buat pandang bawah \pandang belakang tak boleh , mak aku kata nampak hantu/ . soryy lahh , sebab aku tak tahu nak mula dari mana bila nak bertegur.
  • balik sekolah , hati dengan jantung aku gerenti bergadoh sama ada nak pergi online atau pergi tidur \apa kene mengena dengan hati dan jantung ? / . tapi aku tak pernah ikut kata jantung , aku gerenti pergi online . bila orang hantar IM chating and wall-to-wall , aku mula lah rasa ngantuk -,- sumpah aku minta maaf
  • Aku selalu marahkan orang bila someone tu lambat , sedang kan aku sendiri tak sedar aku ni lagi lembab . example , intan . bila nak pergi sekolah , dia selalu kene bebel bila lambat , tapi kalau aku lambat . aku akan buat muka comel tak bersalah and of course intan akan buat muka palat dan dia akan diam seribu bahasa . \yang ni macam syial kan intan ? HIkhikhik /
  • aku gedik , tapi ikut mood . biasanyaa everytime aku badmood \bukan badmood tapi kurang didikan ceria/ tapi bila dengan ibu gerenti ngengada tu sampai . siap kene jeling dengan mak aku pun aku boleh ngengadaa . yg kawan-kawan pulak , yg boleh layan gedik aku ni dayang dengan intan . tapi biasanyaa yang 99% tanak layan gedik aku tu of course lah intan . tapi kalau dayang memang best , sebab mengada-ngada aku kat dia lain sikit . dengan dia aku suka mintak itu ini . gerenti dapat . \sweet tak aku dengan dayangg/ gedik kan ?
  • aku tak reti pujuk orang , aku rasa kalau kawan-kawan aku baca dia akan setuju 100% sebab ini memang betul gila . aku kalau touching , aku memang susah gila nak maaf kan orang , pasal bende kecik macam kinder bueno pun aku boleh touching lama-lama \acap & nisya , aku touching lagi ni :P
k ahh , malas ah kita nak tulis novel panjang-panjang , HEE
kbai , 
assalamualaikum :D



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics