Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Korek hidung -..-'
Thursday, May 26, 2011 | 2 comments
salam sejahtera dan assalamualaikum :)

hello peeps ! actually , post harini dah lapuk sgt . b'coz bende ni dah berlaku sehari sebelum dodgeball tu , tapi lambat terima gambar punya pasal aku terpakso lah den update lambat \kalau aku tak letak gambar kate aku tipu :P / hihi , tempat aku ada join pertandingan menari dekat desa tuh razak . alhamdulillah menang dapat num-3 :) syukur syukur . next time kterunk akan improve kan lagi . \ayat aku macam lahanat je -,- /





\gambar sebenarnyaa ada banyak , tapi disebabkan flashh , muka mcm hantu kak limah pun ada , so . abaikan je /

kbaii , 
assalamualaikum 



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics