Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Kau kesah ape kalau aku buruk sekalipun :P
Sunday, May 1, 2011 | 0 comments
salam 1 malaysia #cehhh

Hari khamis yang lalu , aku dgn rela hati dan terlalu baikk , teman ezza pergi mid valley masa balik sekolah . aku tak pernah keluar pakai baju sekolah , then entah kenapa lahh aku meroyan masa tu , aku pun pergi lahh ke mid tuh pakai baju sekolah #padahal ezza dah byk kali igt kan aku bawak baju . haihh , teringin jgkk keluar mcm budak gangster ponteng sekolah . hurmm , aku malas ah nak cerita panjang-panjang , kang ada yang cakap aku ni taip mcm nak buat novel #padahal post tak pernah panjang

BuDarK GeMoKs nI HilAnG mAk KaT mId VaLLeYyy , kEcIaN kAn ? :P

Thanks ezza belanja aku itu ini , dan disebabkan aku nak balas jasa baik kau , aku tunggu sampai basU71 (bas siput) tu sampai and aku balik dalam keadaan basah kuyup . baik tak kawan kau ni ?

#soryy lah ezza gmbr kau takde , gmbr aku pun sikit je ni . internet mcm pig . saboo je lah ~



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics