Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Kalau tengok cerita Nur kasih , aku nak tengok dengan boyfriend aku :\
Wednesday, May 25, 2011 | 3 comments
assalamualaikum dan salam sejahtera ,


hi Mr O, 
aku masih teringat kau , bila aku pandang muka kau , kau senyum :)
bila kau cakap aku gemok , aku cakap kau kepeng ,
dulu setiap malam aku bercakap dengan kau , sekarang aku cakap sorang-sorang , 
dulu aku suka buat misscall , sekarang bila aku call , kau off handphone kan :)



Hi Mr A 
dulu kau selalu call aku , sekarang haram -,-
dulu kau selalu tegur aku kat IM chat , sekarang aku tertunggu-tunggu ,
dulu kau selalu dengar cerita aku walaupun kau tak suka dengar , 
sekarang aku simpan semua dalam hati :)



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics