Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Hi , aku aishah :D
Saturday, May 28, 2011 | 0 comments
assalamualaikum and salam sejahtera :)

 Hi , nama aku aishah .

hi , selamat bercuti .  \ayat skema -,-/
sepanjang cuti 2 minggu ni macam-macam aktiviti aku dah set dalam otak aku ni .
  • tenang kan otak dari segala masalah yang dah melanda
  • tengok wayang dengan budak-budak flat \ tak pernah kot , nak try :P /
  • teman amy pergi jmpa akak angkat kesayangannyaa , syuhada roslane
  • kalau ada duit lebih , aku nak pergi mana-mana yang aku suka 
  • teman ezza jmpe mmbe die \ entah sapo lah tu /
  • maybe nak pergi kem \ sbb kem tu lama , nnti otak aku tenang /
  • aku nak cari boyfriend aku  \ opie / yang dah lama menghilang tu -,-
  • onlinee onlinee onlineee ! !!! !!! !!! hugoo hugooo 
  • makann makannn makannn ! ! !! ! ! !!!! aku pelahappp 
  • tengok cerita upin ipin , comel kan :P
  • kemas bilik \ kalau aku teringat , hehe /
  • training dodgeball
itu jee ahh , buat bende ni pun dah buat otak aku  jadi biul . 
kbaii , 
assalamualaikum :D


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics