Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Hai , aku ada banyak kawan :)
Friday, May 27, 2011 | 0 comments
assalamualaikum :)


Hi , 
aku ada banyak sangat kawan terutama di sekolah and di facebook :)

Hi , 
kenapa aku kuat marah tapi tak kuat touching ? 
kalau aku kuat touching , bila orang pujuk gerenti dah okay .
kalau aku marah , ego aku tinggi , kalau boleh aku tanak tegur dengan sesiapa.

Hi , 
kenapa kawan-kawan aku tak faham aku , 
adakah sebab aku tak normal or keras kepala melebih-lebih ?

Hi , 
perlu ke aku buang perangai panas baran aku ?
kalau aku buang perangai panas baran aku , adakah kawan-kawan aku akan sentiasa ada untuk aku ?

Hi , 
perlukah aku berubah untuk jadi seorang perempuan yang betul-2 gedik and sensitive ?
adakah perangai aku macam perempuan lahanat yang tahu marah je ?

Hi , 
adakah bila aku marah , tandanyaa semua nya salah aku ?
adakah bila aku marah , takde siapa nak kawan dengan aku ?
adakah bila aku marah , semua orang pergi dari hidup aku ?



Hi , nama aku aishah :)
aku selalu control ayu , padahal aku panas baran 

Hi , nama aku aishah :)
aku sebenarnya hodoh , semua gambar aku edit 

Hi , nama aku aishah :)
aku memang sombong , sbb aku bila berkawan aku memilih 



\ aku harap kau berkenal-kenalan dengan aku dahulu sebelum kau kata aku ni kawan /


Kbaii , 
assalamualaikum :D


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics