Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Dodgeball -,-
Tuesday, May 17, 2011 | 0 comments
assalamualaikum warahamatullah hiwabarakatuh :D

Hari tu aku ada pergi bengkel dodgeball . kau tahu dodgeball tu ape . rugi lah korang tak tahuu , aku tahuu :P \padahal fisrt-2 tu pun tak tahu , hiHIHii / . memang best doh dapat tahu game baru ni , tapi yang tak best nya  aku lepak setakat dengan membe-2 aku jugakk . ingatkan pergi sana dapat membe baru -,- haihh , maybe muka aku macam syial kot masa kat sana , :P . HIHIh , btw , soryy sgt if aku sombong masa kat sana , aku bukan lah nak sombong-2 aku just rasa rendah diri , haihh , maklum lerr , semua muka bajet pro , kita ni muka macam bodoh-bodoh je -,- 

\aku buat ayat panjang-panjang ni macam budak-budak dodgeball kat sana nak bace je -,- bahloll / 









cari lah gambar aku , -,- takde kan . yang ada satu tu je . 
kamera gua rosak derr . bencirkk , kalau tak , dah lama kau boleh tengok muka budak jongoshhh , HIHI


nanti 22/5 ni tempat aku kene main dodgeball , \ayat aku macam pundeks/ . kat desa tun razak , melalui pengalaman aku pergi bengkel tu , dapat lerr aku ajar sikit-2 :P kterunk gerenti menang. cewahh . 

hipp hipp , saya sedia untuk berkhidmat ! tabik springggg -,-

kbaii , 
assalamualaikum 
\ permata shadow , tayah bajet shadow sangat lah kan :P / HIhihI


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics