Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



aku tembak hati kau , biar kau jatuh hati kat aku
Thursday, May 5, 2011 | 0 comments
Salamsejahtera dan salam satu malaysia

Hari ini , aku pergi ke bentong , Pahang untuk mengikuti khusus tembak menembak hati lelaki paling handsome . sasaran aku tidak mengena dan tiada satu pun yang layah digelar handsome . err , tahniah kepada 4 orang yang telah berjaya , semoga anda akan lebih maju jaya , yang masih belum berjaya teruskan usaha , ubah perangai pelik anda iaitu kentot di hadapan sasaran :-)












Dengan ini , saya Siti Nuraishah Comel Binti Hamdan handsome bersumpah tahun hadapan saya akan lebih maju dari tahun ini :)


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics