Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Aku memang langsi , kau pahal ?
Monday, May 16, 2011 | 0 comments
salam sejahtera & assalamualaikum ,

sekarang , blog ini . aku malas nak gua ayat lapik-lapik , jiwang-jiwang segala . biar aku guna ayat lahanat segala . bila aku cakap baik-baik , orang cakap aku ada 2 identiti segala . kau bajet macam baik padahal seluar dalam kau pun koyak . harap muka je cantik padahal mulut macam loji jahanam , taik aku pun balambakkkat mulut kau tu . 

# lu pikir gua nak senyum macam ni kat lu , ah pergi mati 

sekarang siapa tak puas hati , jumpa eye-to-eye , aku tanak wall-to-wall atau kau cakap back-to-back . kalau kau tak suka nak membe dengan gua , lu boleh pegi jalan laa derr . macam batak benor lahh kawe nak berkawe dengan mu . mu muka macam haram , lu boleh blah laa . lu setakat nak kawan yang hot-hot segala , lu pegi balik bakar member-member lu lah . wa punya member semua artis , tak kecoh kaparat macam lu pun . 

 # ni membe gua , dari kiri eika af9 , Erra Fazira , Siti nurhaliza , Mira Edora

Ni lagi satu , ada ke patut nak hot punya pasal , sanggup dedah itu ini . Lu pikir , lu punyaa barang cantik ke , lu pergi jumpa Mr bean , tanya dia lu punya barang baik sgt ke , gerenti Mr bean lempang muka kau , sebab tengok muka kau pun macam jahanam . 

# ente lihat lah puas-puas . ana pun ada kat situ . kalau tanak cari ana pun takpa sebab ana tak hot macam ente , ana cool je :P

kbai , 
assalamualaikum


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics