Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Aku bukan usop wilchaaaa !
Wednesday, May 4, 2011 | 0 comments
salam sejahtera dan assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh <3

masa hari cuti pekerja yang lalu , aku dgn membe2 lain menari kat satu majlis ni . memang malu gila nak mati do menari time tu , padahal dah pernah menari dah . yang hebat gilaa , aku buat salah time menari tu , yess tepuk tangan #kuat sikit . then , aku buat muke comel , aku pun senyum-2 je laa . #konon muka comel , padahal muka teringin kene baling kasut size9 . then , dah habis menari tu bukan main legaa lagi . first-2 tuh meraban bukan main lagi . 
















# kamera guaa rosakk , ishh . bengang betul laaa !
k ahh , byee ,
salamm


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics