Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



siapa yang pandai masak tuu ?
Saturday, April 23, 2011 | 0 comments
salam sejahteraa dan assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh <3


GOSIP GOSIP , mana ada aku masuk pertandingan memasak #padahal tak dapat masuk ~.~'

hari sabtu hari tu , aku pergi ke sekolah SMK SG BESI ,  dgn wajah yg hitam mcm keling sbb bola haritu . aku kuatkan hati pergi ke pertandingan melukis poster . pagi-pagi lagi , cikgu wan nasrul terpaksa melayan kerenah gedik ku , "SORY CIKGU , saya lambat :D " sampai je kat situ , aku mulakan dengan senyuman , cehh konon comel padahal hitam . dengan bangga nyaa jgkk pada hari tersebut aku pakai jersi bola jaring #semangat xD



























HAHA , sekiann , yang pasal memasak tu , aku pergi interview dgn maisara , ruperupenyee aku tak dapat , tepuk tangan sikit ~.~

kbaii , salam


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics