Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



rombongan cik ecah comel :D
Tuesday, April 26, 2011 | 0 comments
salam sejatera dan assaamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh <3

isnin hari tu , aku dgn budak-2 sekolah yg comel , pergi ke pwtc . thanks kpd yg sudi ikut cik ecah comel pergi pwtc , heee . kterunk gerak dari rumah ke lrt bj pkul 11 . then tunggu mysera , tehah , amelia , dyg , azie dgn hazwani smpaii . kterunk pun tangkap gmbo duluu kat area lrt tuu . heee , 

then kul 12.15 gerak pegi pwtc. then dah smpai je , kterunk jmpa farahani yg comel jgkk . HOHOH . then tngkap gmbr  , then farahani pergi balik , sbb dia dah lama ada dekat situ . then , kterunk smua berpecah , tpy sekejap je , sbb dorang rindu aku , bukan main lgyy call aku , tanya aku kat mana , :') ayat ketiak busuk :P HEE , then , kterunk makan kat KFC , sodap smpai menjilat bontot kawan :D 

pukul 5stgh kterunk gerak balik rumah , #aku rindu mak aku , muahhh :-* 























Harap korang maafkan aku jikalau aku terkasar , #aku terlupa makan ubat batuk *Tetiba :P
sygg korang <3 Muah :-*



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics