Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



korek hidung kau kang ! :P
Wednesday, April 27, 2011 | 0 comments
assalamualaikum warhmatullah hiwabarakatuh dan salam sejahteraa xD

Rasanyaaa dah lama sgt aku tak update blogg Oh . #meroyan 

err , aku nak cakap ape ehh , 
  • tidak lama lagi aku akan menduduki exam , # aku bukan duduk je , aku perah otak , sampai otak aku berkecai . 
  • ibu aku , #Cik linda , jumaat ini dia kene operate sebab tangan dea ada ape tah . # aku bukan tak prihatin , aku kalau dengar aku hentak kepala aku kat dinding :P
  •  hurm , aku sekarang dah mula busy sbb aku nak penuhi hidup aku dengan Buku-buku smpai aku pandai #aku berazam nak dapat anugerah cemerlangg , tak kira , nak jugakk ! :P



 aku bosan , aku edit lah mcm ni . kau tak suka ? kesah pulak aku :P

k ahaa , byee .
rindu kau , muahh muahh :-*
assalamualaikum 







Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics