Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



kentut berdarah
Tuesday, April 5, 2011 | 0 comments
salam sejahtera & assalamualaikum

HAHA , tajuk post nk gempak je \kentut berdarah/ padahal aku nak citer pasal bende lain . sekarang ni kecoh dah dekat sekolah aku orang panggil pelangi terutama nyaa sheyra dgn iqen tuuu , aku rasa nak kasi kau makan kaki doo , nasib baik lahh kau tuh baik , \ baik lah sgt kan :P / 

eh ehh , tetiba jeh citer pasal sheyra dgn iqen nih apa pasal nihh , aku nak citer lain . err , =='

actually , esok aku ada perlawanan bola baling . ishhh , takutnyaaa . aku harap aku pemain simpanan je , heee . tadi kat sekolah bukan main lagy prepare nak bwk ape esok . coko ahh paling semangat nak bwk nasi . hee , kau baik sgt wehh \tayah lah kembang sgt kan / . yang aku esok bawak perut dan diri sendiri je lahh . HAHA . aku harap kita menang k :) 


hello reader , 

doakan kejayaan sekolah kita yee awak , kita sayang awak <3


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics