Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Justin Bieber VS Bruno Mars
Thursday, April 21, 2011 | 2 comments
salam sejahtera dan assalamualaikum ,

dear boyfriend JUSTIN BIEBER

kita dah lama couple , tapi aku terima segalanyaa apabila kau mahu menduakan aku dengan Salena Gomez . aku terima lagi dugaan apabila kau buat concert secara besar-besaran di Malaysia , dan maafkan aku kerana tidak dapat menghadiri concert kau tu , nanti ada yang baling aku kat sungai Klang :P . aku harap kau tak curang dengan aku . aku sayang kau , MUahh :-*

 kau nampak handsome sangat bila buat konsert . aku tahu ramai orang yang gila kan kau , kau jangan layan mereka semua tu kerana mereka memang gila . aku jee tak gila , syg kau JB <3

aku rimas sangat orang asyik cakap pasal kau , err , aku bukan rimas , tapy aku jeles -..-'




nanti aku ada masa aku pergi tengok cerita kau ni k , aku pun busy macam kau , aku tengah busy buat lagu " suaraku seperti longkang " <3 nanti kau dengar tau :-*


dear Husband BRUNO MARS

Oh , kekanda yang amat dirindui , aku setiap hari dengar lagu "GRENADE " kau tuh #tipu sikit . maaf , kerana aku tidak dapat hadir ke concert kau haritu , kerana aku sedang dating dengan justin bieber . nanti aku break dengan dia . aku fokus kat kau sorang je , sayang kau , muahh :-*

kau semakin handsome , aku semakin sayang kau :-*



tengok tu , meriah sungguh . aku tahu kau setia , aku pun setia dengan kau :-)




Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics