Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



its normal bila anjing sedang lapar :D
Tuesday, April 19, 2011 | 4 comments

adakah ini cara terbaek untuk bertegur ? its okayy ,  bila si hugo tan gemok ni bertegur cara mcm ni, sebab dea BoYpReNz sayaaa <3



tadi kat sekolah waktu rehat , aku memang lapar gila nak mati , aku pun pergi lah cepat-2 ke kantin . tapi budak-budak saujana tuh memang hebat hebat belaka , sbb bila aku sampai je dah penuh satu kantin . kalau  aku bawak senapang dah lama aku tembak sorang-sorang . hari ini , aku bawak bekalan , so , aku kene jage meja makan biar takde satu anjing pun yang amek tempat kterunk . 

then , tgh syok makan chokichoki , tetiba dtng lerr anjing-anjing kurap nii . dengan terkonco-konconyeew and dea selambe badak nye dorang main duduk je tempat tu , then aku cakap lah , eh ade orang . mungkin pagi tuh , telinga dearunk banyak mengeluar taikk , dearunk hiraukan je cakap aku . 

haishh , ni yang gua.com panas ni . aku diam je laa , #mulut aku tak dapat mengeluarkan kata-kata . aku tunggu je mmbe-2 aku . then , aku just steady je laa , tetiba , anjing kurap cakap 

anjing K : tayah lah buat muka depan aku , baru form 3 / 4 dah nak kurang ajar depan senior . menyampah lah aku nak makan mcm ni . #mata hadap ke arah lain (mungkin juling agaknyaa)

aku kata dalam hati : disebabkan kau seniorlah aku diam , kalau tak , aku dah baling dah makanan tu kat muka kau . 

then anjing lagi satu datang , nak duduk depan aku pulakk , aku cakap ler ade orang , then anjing K cakap 

anjing K : alaa , duduk je . lantak lahh #dengan muka innocent nyaa , main duduk je

aku kata dalam hati : aku sumpah kau punyaa taik tersekat . 

mungkin kau senior , boleh lah kau nak cakap mcm tu . aku cakap baik-baik , aku bukan cakap jerit-jerit kat kau . kalau tempat tu ade orang , cakap lah , tak payah lah kengkabot macam orang nak mati kelaparan . aku mungkin junior , muda daripada kau , tapi jangan lah kau ajar aku dengan bersikap kurang ajar seperti kau . 

muka cantik , tapi cakap bukan main angkuh . bila kau cakap macam tu , aku rasa nak gilis muka kau dengan kulit durian . 

\yang tua dihormati yang muda disayangi/

kbaii , assalamualaikum


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics