Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



gotong royong , Oh HOOY ! :)
Saturday, April 9, 2011 | 1 comments
salam sejahtera and assalamualaikum <3

hari ini sekolah aku telah mengadakan gotong royong , tetapi aku bukan bergotong royong , aku merempit ke sana sini di dalam keadaan sekolah yang agk kecoh dengan orang yg tengah sibuk berbuat itu dan juga ini . maaf , at least aku ada jgkk membantu mencantikkan kantin dan juga menceriakan keadaan . menceriakan keadaan ? HAHA , actually , menyemakkan keadaan :) 

 mase nak baris pagi-2 tuhh , kene baris ikut barisan persatuan , aku malas lah nak beratur dekat kadet polis tuu , then aku baris lah dekat barisan pandu puteri . aku murtad sekejap je , nnty aku masok balik kadet polis . aku peliks oh , asl lah letak nama pandu puteri , agak-2 nya puteri je kot boleh pandu , yg mat rempit , minah rempit , semua tak bleyh pandu , HAHA =='

 the man is chee peng , 
isteri tua : annur aqilah 
isteri tengah-tengah : syidot
isteri mudaaaa : aishah <3
\asl lah yg mengandung tuhh chee peng ? HAHA /

 tak silap yg pakai baju jersi biru nih team bola tampar :)

aku benci kah cun sejak dea mula mendua kan aku dengan aqiloh tuh . HAHA :P yuckss 

 kau rasa ni comel ? =='

 hah ! ni la kerja aku , tampal-2.

 hasilnya yg sgt chantik , indah dan permai , actually yg banyak buat emilia , larissa , ayu , deyrah dgn dayang

 A for aishah not for Aqilah , Oh , please =='

 :) 

 i lebUuUU , mUaXxx <3 

 sungguh aku ingin katekan , kau tak layak jadi pelukis =='

 ini lah orang yg kuat , sanggup berhitam muka untuk sekolah :)

 kau yang tergedik dalam hatiku dan ingatan ku <3 
\ketiak kau geli tak ? / 

 gangster :P

 muka semangat :)

 Lalallala , muka aku hitammmm =='

 Oh , budak asrama :) budak ? maaf , senior and junior asrama :)

 kau tengok tuu , sape minah tuu ? zoom sikit
.
.
.

 Oh , syidot rupanyaa :P HAHAH 

 mungkin aku sayang , 
mungkin aku rindu , 
mungkin aku cinta , 
adakah ini persahabatan :)

aku kelab pencinta alam , tapi tu 2 tahun lepas , 
sekarang aku lebih confident utk kelas pembimbing rakan sebaya :) HAHA , 
bajedbajed 




HAHA , bangang .
\maaf , aku terlalu over , kerana aku terasa bulu ketiak aku mula panjang / (tetiba) HAHA



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics