Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



aku tahu , ketiak kau mula gatal :P
Friday, April 15, 2011 | 0 comments
salam sejahtera ,

maaf lah sebab dah lama sangat tak update blog . \harap korang faram/

err , hari tu dah lawan dah bola baling , tapi tak leh citer skunk . nanti-2 lah . 

mood : malas update 
akibat : nak gunakan masa lebih dengan bende yang lebih berfaedah seperti tidur daripada beronline :P

*tambahan , 

mungkin korang lebih cantik dari aku , 
tapi takde sape bleyh kalahkan cik linda :]


sekarang aku pun dah kurang lepak . biasanyaa aku akan buang masa aku pada waktu petang dengan berlepak-lepak kat tepi sungai klang . # entah ape yang cantik tentang sungai tu pun aku tak tahu ==' . sekarang ni , aku banyak habiskan masa dengan stayback kat sekolah sbb ada latihan bola jaring and kadang-kadang aku pergi library sekolah study sorang-2 . \kononnya study/ 

aku pun dah dapat balik naik kelas lama aku , dapat duduk sebelah baby boy aku \ kah cun / , dapat guru kelas aku balik , cikgu iloveyou :P \qyla/ , aku dapat satu kelas dengan budak gedik dgn bajet , aku dapat dengar alep nyanyi lagu soley-2 then aikal gelak-2 \ tidak bermotif :P / ,  aku dapat belajar dengan cikgu aku yang chantik dan kerek-2 tu , Ohh , kecuali aku tak dapat jadi penolong kelas lagi . takpe aku tak kesah . kau lgy layak SUE <3

kbaii , HAHA (tetiba)





Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics