Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



aku pun tak pernah suka kau :}
Wednesday, April 20, 2011 | 0 comments
assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh , :)

# konon comel lah tu bila buat muka cam tu , HODOH laa wehh :}

AKU BUKAN BAJET HOT

aku tahu , memang ramai cakap aku bajet hot . aku pun tak faham kenapa orang cakap aku macam tu , aku tahu bila aku cakap mcm ni pun korang kata aku bajet :P suka hati korang lah nak cakap pape pun yang korang suka , aku tak kesah 

SEMUA ORANG HIPOKRIT 

aku memang tak pernah jumpa orang yang betul-2 tidak hipokrit , kesian kan aku ? ah , tak payah lah kesian kat aku , korang pun hipokrit jgkk :P semua orang hipokrit , aku benci kau #tetiba 

STALKER

memang ramai gila yang suka stalk aku sekarang ni , tapi senyap-senyap , bukan depan-depan . mungkin amaran agak nyaa , supaya aku tak payah lah bajet Hot , hipokrit dan sebagainyaa . terima kasih awak , saya harap nanti ada orang lain yang akan ingatkan awak agar awak sedar diri :')

aku malas nak berpanjang lebar , nanti ada yang kate aku nii Bajet Hot ,
kbaii , assalamualaikum 


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics