Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



aku ada 4 mata , kau ade 2 je :P
Saturday, April 16, 2011 | 0 comments
salam sejahtera dan salam sejahtera :D

 ItEw mAlU lErR , NaNtI iTeW TaK CoMeL DaH :}

amboi , banyak nyaa post aku hari ini , haihh maklum lerr , tgh rajin taip-2 , amek kau , bace lahh semuaa nyaa . HAHA , korang mungkin ada yang tak perasan yang aku dah mula pakai "cermin mata " #ayat kuno , since form 2 . tapi masa tu aku memang jarang pakai cermin mata sebab aku rasa pening gila nak mati . sekarang ni aku dah mula selalu pakai cermin mata kat sekolah tu . bila aku pakai semua tanya , 

"weh shaa , kau nak pakai terus ke spec kau tu "

jawapan yang tulus dari hati yang murni : ia satu kewajipan untuk aku pakai spec bila dekat sekolah , dan ia bukan satu kewajipan bila bukan berada di dalam kelas . so , suka hati aku la kan , nk terus pakai or tak . 

aku tahu , bila aku pakai spec tuh ia amat menjejaskan kecomelan aku , tapi jangan risau . aku masih kelihatan comel dengan punca utama yang menampak kan aku comel iaitu pendek dan gemoks :P \ ini bukan gosip :P /


\gambar syok sendiri/

sekarang , aku dah beli spec baru , bertambah semangat aku pergi sekolah . ayah aku baik sgt <3 sayang ayah ketat-ketat \kalau bapak aku baca , gerenti dea kate aku meroyan / . 

kbaii , 
assalamualaikum , 


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics