Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



aduh , aku sembelit .
Friday, April 15, 2011 | 0 comments
salam sejahtera dan assalamualaikum ,

semalam memang hampeh betul lah . ade lah sorang mamat ke minah tah laa . name dea peliks betul lah , bilaa aku tgok picture ade gmbr cartoons and ade satu gmbr budak perempuan , mungkin kekasih pujaan hati dea . yang bangangnyaa ,  dea boleh pakse-pakse aku bg number fone aku kat dea , annoying gylaaa . then , aku terus block , maaf . kita bukan tanak bgy , nnty ayah kita marah laa xD
.
.
.

  
ramai pulak yang like , tapy kalau anis syafira zakaria tgok , mesti dea ckp , ek eleh kecoh lah minah nii .  #hihihihi 


tgok tuhh , punyaa lahh chantik . ahh , aku suka kau , aku tak tipu . <3

masa first time aku tgok dea , aku selalu membebel , ek eleh . biasa jee dea niii . \padahal dalam hati , fuhh , lawa gylaaa /
bila aku bandingkan diri aku dengan dea , perghh , 100x ganda lawa gylaaa Ohh , \tapy mak aku takde siapa boleh lawan , HIhiHIhi /

k lah , aku malas nak update panjang-panjang , karangan aku bukan dapat A pun , -.-
k ahh , bYyYYyYEeeE :D



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics