Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



XOXO :]
Tuesday, March 15, 2011 | 0 comments
salam sejahteraa dan assalamualaikum :)


hari ini hari ape , hari rabu . tarikh , 16 march 2011 . omgeee , aku masih belum puas menikmati keindahan berbulan madu bercuti . err , homework masih berlonggok-longgok kerana aku masih belum menjenguk apatah lagi menyentuh segala buku-2 yg mengandungi isi-2 tersirat dan tersurat . kepada pemblogger dan facebooker dan sahabat-sahabat sekalian alam yg masih ternyata statusnyaa pelajar sekolah , segara lah kita melakukan amanah ini . 

tapi , seriously , belambak wooooOOoOOo . wa tak tawu nak buat mcm mana nihhh , grr , dengan ini aku mengambil keputusan tanpa berak dan kencing , aku akan duduk atas kerusi dan mula dgn segera melakukan homework pada tarikh 16 march . 

permohonan maaf yg tidak terhingga , sambil melalak , memohon maaf kepada aqiloh dan juga syidot kerana tidak dapat hangout dgn korang hari ini . aku dipaksa oleh ibu kesayangan aku utk hangout smlm bersama nik dan rakan-2 sbb nak betul kan mp4 aku yg rosak sejak berabad yg lalu . aku tak sempat explain kan , sbb aqilah maen letak jee call tuhh . huaaaaaaaaaaaaaa ! aku nak nangis , tapy aku tahan , aku tanak nangis depan nik and dorang smue . aku dah besar , nnty dorunk ckp aku budak jongoshhhh :-O , errkk . soryyy babybbooo <3

penuh dengan kasih sayang yg tidak terhingga kepada kedua sahabat terbaik dari ladang <3 
aqilah & syida

Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics